miercuri, 2 iunie 2010

"Celor mai iubiţi dintre pământeni": în atenţia comunităţii LMT!... :-)









dear all,

vă scriu pentru a vă adresa următoarea rugăminte, dacă vă face plăcere şi aveţi răgazul necesar: trimiteţi-ne un scurt răspuns la întrebarea "ce a însemnat programul LMT pentru mine?"

motivul: după opt ani de prezenţă frumoasă în oferta multor şcoli din România, în anul şcolar 2010-2011 ne pregătim să reinventăm programul "Liderii Mileniului Trei", pentru a-l face şi mai relevant şi a-i creşte impactul, în următorii ani. în acest context, exerciţiul vostru ne reflecţie despre valoarea experienţei LMT pentru dezvoltarea voastră ne va folosi să înţelegem cum v-a ajutat în ceea ce aţi făcut după absolvirea diferitelor sale module, şi să-l calibrăm cât mai bine pe nevoile reale ale următoarelor generaţii de liceeni.

în numele echipei fundaţiei, vă mulţumesc pentru răgazul acordat mesajului meu. aşteptăm cu interes feedback-ul vostru şi vă transmitem un gand bun, cu bucurie!

chipintaci!

m.s.

3 comentarii:

  1. Programul LMT a însemnat pentru mine un loc unde să mă regăsesc ,unde să-mi procur încrederea pierdută,un loc unde să devin un om mai bun decât eram.

    RăspundețiȘtergere
  2. LMT a insemnat si inca mai inseamna pentru mine portia mea de aer intr-o lume care si-a uitat valorile si adevaratele obiective marete. Am cunoscut acolo oameni de calitate, am legat prietenii si colaborari stranse si am inceput usor usor sa imi cladesc viitorul. Nu regret nicio secunda ca m-am inscris la modulele LMT si astept cu nerabdare sa parcurg un nou modul, care sunt convinsa ca va fi la fel de special ca si celelalte..pe scurt..LMT m-a facut sa fiu unul dintre cei mai iubiti pamanteni :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot spune ca LMT a insemnat ceva pentru mine pentru ca LMT INSEAMNA!
    Un delfin iese la suprafata pentru ca ARE NEVOIE de aer- dar totodata SE SIMTE MINUNAT cand face acest lucru deoarece poate avea o privire larga asupra orizontului, asupra intregului ocean ce i se arata.
    Asta inseamna si LMT pentru mine.

    RăspundețiȘtergere