luni, 5 ianuarie 2009

LEARN, UN-LEARN, RE-LEARN:
Cheile Grădiştei, 18-23 decembrie 2008

...a story about taking many Conversations to their next levels...


...la început nu m-am gândit nici o fărâmă că aşa va fi -- dar ce importanţă mai avea ce gândisem la început!... în timp ce totul se desfăşura, acolo, sub ochii mei, aveam să constat la modul cel mai acut-brutal-deconcertant-candid-dur-subtil-ezoteric-palpabil cu putinţă că devenisem părtaş la miracolul trecerii unor Conversaţii esenţiale, şi aşa suficient de intense, pe nivelurile lor următoare -- dumnezeule, cu o presiune a iubirii aproape insuportabilă!... dar cine mai avea luciditatea de a măsura atunci acea presiune, când clipă după clipă trăite se transformau, rând pe rând, într-un infinit şirag de lecţii-perle, infinit preţioase la rându-le, absorbindu-ne în strălucirea lor şi cerându-ne drept tribut pe noi înşine -- nimic mai puţin!...

lectiile mele? multe şi intense, începând cu cea explodată drept în faţă, fără putinţă de tăgadă, ca o veritabilă grenadă-test a încrederii coechipierilor mei în mine, când am ridicat mâinile şi am spus 'am greşit faţă de voi!... îmi pare enorm de rău de ceea ce am făcut şi tot ce pot face este nu să vă rog să mă iertaţi, ci doar să-mi cer iertare faţă de voi -- este dreptul vostru să procedaţi cum credeţi de cuviinţă!...' niciodată până acum nu am fost pus, profesional, în postura de a da seamă într-un mod atât de tranşant, pe o miză imensă: the issue of TRUST -- anume, specific, eu fiind cel asupra căruia plana îndoiala încrederii... le mulţumesc celor care m-au învăţat această lecţie!...

lectiile mele? aş adăuga lecţia 'casei înalte de patru metri', care -- o dată pusă în fapt, ridicată -- a dus instantaneu în derizoriu toate evaluările 'corecte', 'clasice', 'ordinare' redefinind out of the box paradigma visului celui mai îndrăzneţ şi a curajului zborului în cerul cel mai înalt, în faţa cărora eu m-am simţit mic şi mare deopotrivă şi, cu gratitudinea mea dăruita Echipei căreia i-am fost Însoţitor, am reflectat la doua cuvinte ce-mi descriau starea în raport cu membrii săi: humbleness... humility... le mulţumesc celor care m-au învăţat această lecţie!...

lectiile mele? în fine, aş număra o a treia, careia i-aş spune 'lecţia visătorilor'... dreamers... este zona în aparenţă interzisă, în care rostul Călăuzei îşi are importanţa sa, dar pe hotarul căreia esenţial rămâne curajul fiecarui Chemat de a-l păşi, de a-şi asuma lucid păşirea înlăuntru... vlad, cris, şi toţi ceilalţi care vă recunoaşteţi aici -- vă mulţumesc pentru că m-aţi primit în Conversaţia voastră, este un privilegiu pentru mine a-i fi fost părtaş şi acum ştiu cum o putem ridica pe nivelul său următor, focalizând-o pe trei valori: COURAGE... TRUST... LEARN... le mulţumesc celor care m-au învăţat această lecţie!...

acolo... undeva... încet... cântecul...

humbleness... humility...

courage... trust... learn...

cheile grădiştei, decembrie 2008: curajul încrederii de a învăţa arta şi măiestria trecerii Conversaţiilor pe nivelurile lor următoare...

mulţumesc!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu